• Ви знаходитесь тут:

  • .
  • Сторінка соціального педагога

/Files/images/uchitelya/Лариса.jpg


СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Назва навчального закладу:

Броварська ЗОШ І-ІІІ ступенів №10

Юридична адреса навчального закладу:

м. Бровари, вул. Симона Петлюри 17 Б; 5-61-28

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Назва навчального закладу: Броварська ЗОШ І-ІІІ ступенів №10

Юридична адреса навчального закладу: м. Бровари, вул. Симона Петлюри 17 Б;

5-61-28

Станом на 17.01.2018 навчальний рік

Кількість дітей у закладі: 1743

З них за категоріями:

— дітей-сиріт : 5

— дітей, позбавлених батьківського піклування : 11

— дітей-інвалідів : 37

— дітей, які перебувають на диспансерному обліку : 273

— кількість багатодітних сімей/ у них дітей : 68/120

— кількість малозабезпечених сімей/ у них дітей : 3/3

— дітей, які постраждали від чорнобильської катастрофи : 145

— дітей працівників внутрішніх справ, які загинули підчас виконання службових обов'язків : 0

— дітей військовослужбовців, які загинули підчас виконання службових обов'язків:0

— дітей, які перебувають на профілактичному обліку в ССД : 1

— дітей, які перебувають на внутрішньошкільному обліку : 9

— дітей, які навчаються вдома : 23

— дітей, які охоплені інклюзивним навчанням: 1

— дітей з родин національних меншин : 27

— дітей з АРК Крим, Донецької та Луганської областей : 56


Маршрут безпеки


в

13 березня 2015 року в Броварській ЗОШ №10 відбулось тренінгове заняття з учнями 10-А класу по профілактиці СНІДу. З дітьми працювали тренери від німецького товариства міжнародного співробітництва (giz) на чолі із заступником начальника відділу департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Фіцайло Світланою Сергіївною.

Під час заняття учні розділились на 5 груп та по черзі проходили 5 станцій «Маршруту безпеки»:

1 станція: «Шляхи передачі ВІЛ -інфекції»

2 станція: «Поруч з тобою»

3 станція: «Запитання і відповіді»

4 станція «Контрацепція»

5 станція: «Твоє життя -твій вибір»

Тренінгова форма роботи дуже цікава для дітей. Вона дає змогу кожному учаснику висловити власну думку. самому побувати в ролі тренера. Діти мали змогу ще раз закріпити та показати свої знання щодо проблем СНІДу, познайомитись із наочністю контрацепції, визначати приорітети в житті та ще багато цікавих моментів. Учні були дуже задоволені .

Адміністрація школи та педагогічний колектив висловлює подяку тренерам та організаторам за проведений захід.





Протягом періоду з 02.02.15 по 06.02.15 в школі проходять уроки-презентації для учнів 3-х класів. Мета таких занять : ознайомлення учнів з поняттями професія, спеціальність, кваліфікація, посада.






a

Під час уроку діти знайомляться з різними професіями, грають у гру "тлумачення професій", вчаться розрізняти ту чи іншу професію і називають професії своїх батьків.

c

З метою виявлення рівня обізнаності учнів 3-х класів з поняттям професія, видами професій, 26 січня 2015 року було проведено анкетування серед учнів. Результати показали, що учні на 40% не розуміють різниці між поняттями професія та посада. Планується провести ряд просвітницьких занять по темі профорієнтації

Завантажити анкету можна знизу сторіки-"анкетування"



Шановні батьки!

Пам’ятайте!

Виховання Вашої дитини в Ваших руках!

Ваша власна поведінка – найвирішальніша річ. Ви вважаєте, що виховуєте дитину тільки тоді, коли з нею розмовляєте чи караєте її. Ви виховуєте її щомиті свого життя, навіть тоді, коли вас немає вдома.

А.С. Макаренко

1. Не застосовуйте силу у стосунках зі мною. Це привчить мене до того, що рахуватися потрібно лише з силою.

2. Не давайте обіцянок, яких ви не можете виконати: це послаблює мою віру у вас.

3. Не турбуйтеся надто сильно, коли я кажу: "Я вас ненавиджу". Я не це маю на увазі. Я просто хочу, щоб ви пошкодували про те, що зробили мені.

4. Не робіть за мене те, що я в змозі зробити сам. Я можу продовжувати використовувати вас як прислугу.

5. Не виправляйте мене у присутності сторонніх людей. Я зверну набагато більше уваги на ваше зауваження, якщови скажете мені все спокійно віч-на-віч.

6. Не намагайтеся читати мені повчання і нотації. Ви будете здивовані, дізнавшись, як прекрасно я знаю, що таке добре і що таке погано.

7. Не змушуйте мене відчувати, що мої вчинки - смертний гріх. Я повинен навчитися робити помилки, не відчуваючи при цьому, що я ні на що не придатний.

8. Не піддавайте занадто великим випробуванню мою чесність. Будучи заляканий, я легко перетворюся на брехуна.

9. Не захищайте мене від наслідків моїх власних помилок. Я вчуся на власному досвіді.

10. Не намагайтеся позбутися мене, коли я ставлю відверті питання. Якщови не будете на них відповідати, випобачите, що я взагалі перестану ставити вам питання і буду шукати інформацію на стороні.

11. Ніколи навіть не натякайте, що видосконалі та непомильні. Це дає мені відчуття марності спроб зрівнятися з вами.

12. Не турбуйтеся, що ми проводимо разом занадто мало часу. Значення має те, як ми його проводимо.

13. Нехай мої страхи та побоювання не викликають у вас занепокоєння. Інакше я буду боятися ще більше. Покажіть мені, що таке мужність.

14. Ставтеся до мене так само, як виставитеся до своїх друзів.Тоді я теж стану вашим другом.

15. Але найголовніше! Я вас так сильно люблю! Будь ласка, дайте відповідь мені тим же

Як спілкуватися з дитиною?

( Поради соціального педагога)

1. Поважайте почуття підлітка, його право на власні таємниці.

2. Вчасно надавайте певну свободу дитині.

3. Не перетворюйте спілкування на вияв взаємного невдоволення.

4. Говоріть, уникаючи зауважень і недомовок.

5. Прислухайтеся до потреб дитини.

6. Виховуйте дитину на власному прикладі.

7. Ставте перед дитиною тільки ті вимоги, що всилі їй досягти.

8. Підвищуйте свою культуру поведінки, щоб бути зразком для наслідування.

9. Частіше звертайтеся до дитини з проханням, а не з вимогою чи критикою.

10. Обговорюйте поведінку , а не наказуйте.

11. Надавайте можливість самостійному прийняттювласних рішень.

12. Умійте визнавати свої помилки, не соромтеся ви не втрачаєтесвій авторитет, а здобудете повагу, щирість та довіру.





f

Попередження будь яких форм насилля в учнівському колективі

22 січня 2015 року відбулась виробнича нарада класоводів молодшої школи за участю провідного спеціаліста ЦСССДМ Лесик Т. В.. На нараді піднімали питання щодо дотримання педагогічними працівниками прав і свобод дітей, оптимальної співпраці і встановлення партнерських взаємин з учнями та батьками. Прийняли рішення посилити взаємоінформування у роботі .

Соціальний педагог: Мойсеєнко Л. В

f

.

Насилля у школі та вдома

21 січня 2015 року соціальний педагог школи, Мойсеєнко Л. В. проводила анкетування учнів 7-10 класів. Результати анкетування до вашої уваги:


Завантажити
Кiлькiсть переглядiв: 594

Коментарi